Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias darbo funkcijas:
- redaguoja ministerijos rengiamus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, ministro įsakymų, taip pat Lietuvos Respublikos Prezidentūrai, Lietuvos Respublikos Seimui ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei teikiamų teisės aktų ir kitų ministerijos darbuotojų rengiamų dokumentų projektus ir užtikrina, kad jie atitiktų lietuvių bendrinės kalbos normas, dokumentų rengimo reikalavimus;
- vizuodamas patvirtina, kad suredaguoti dokumentai atitinka lietuvių kalbos ir dokumentų rengimo reikalavimus;
- tikrina, ar teisės akto projekte apibrėžiamos sąvokos ir jas įvardijantys terminai įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka;
- konsultuoja ministerijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, valstybinės lietuvių kalbos vartojimo ir dokumentų rengimo klausimais;
- informuoja ministerijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, apie Valstybinės kalbos inspekcijos, Valstybinės lietuvių kalbos komisijos nutarimuose, specialiuose leidiniuose keliamus norminės kalbos vartojimo reikalavimus, diegia juos ministerijos praktiniame darbe;
- pagal kompetenciją bendradarbiauja rengiant metodinę medžiagą dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais;
- pagal kompetenciją dalyvauja diskusijose, seminaruose, pasitarimuose, posėdžiuose, komisijų, darbo grupių, Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos institucijų bei įstaigų terminologijos forumo veikloje;
- vykdo kitus skyriaus vedėjo, kultūros viceministrų, ministerijos kanclerio ir kultūros ministro su skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kultūros ministerijos strateginiai veiklos tikslai.