Šias pareigas einantis darbuotojas atliekas šias darbo funkcijas:
- teikia informaciją valstybės institucijoms, įstaigoms ir organizacijoms, ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau - darbuotojai) dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, perdavimo valstybės archyvams bei saugojimo klausimais;
- vadovaudamasis teisės aktais reglamentuojančiais archyvų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą ir naudojimą, raštvedybą, dokumentų rengimą ir jų įforminimą, tvarko ministerijos archyvą;
- esant poreikiui organizuoja Dokumentų ekspertų komisijos darbą;
- organizuoja siunčiamos ir gaunamos korespondencijos tvarkymą, apskaitą ir paskirstymą ministerijoje;
- priima iš ministerijos lankytojų korespondenciją ir paskirsto ją ministerijos padaliniams;
- savo kompetencijos ribose suteikia informaciją ministerijos lankytojams;
- rengia ministerijos dokumentacijos planą, Ministerijos dokumentų registrų sąrašą, nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus bei jų tęsinius, sudaro naikinti atrinktų bylų ir dokumentų aktus ir duomenis įkelia į Elektroninę archyvų informacinę sistemą (EAĮS), kontroliuoja Dokumentacijos plano taikymą formuojant bylas struktūriniuose padaliniuose, teikia metodinę pagalbą ministerijos valstybės tarnautojams bylų formavimo klausimais;
- formuoja susirašinėjimo su Lietuvos Respublikos Prezidentūra, Lietuvos Respublikos Seimu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybe bylas bei rengia jas archyviniam saugojimui;
- tvarko individualius ministro ir ministerijos kanclerio teisės aktus (įsakymai, potvarkiai, įgaliojimai), pildo registrus, formuoja bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui;
- prižiūri, kaip ministerijoje laikomasi dokumentų rengimo, įforminimo ir archyvavimo reikalavimų ir informuoja apie pažeidimus skyriaus vedėją bei ministerijos vadovybę;
- savo kompetencijos ribose teikia informaciją apie gautus ar siųstus raštus, archyve suranda reikiamus dokumentus ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams;
- rengia ir išduoda juridinį faktą patvirtinančias pažymas pagal fizinių ir juridinių asmenų užklausimus;
- rengia pažymas apie ministerijos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą;
- priima saugoti ministerijos nuolat bei ilgai saugomus dokumentus, organizuoja tolesnį jų naudojimą;
- prižiūri ir kuruoja ministerijai pavaldžių įstaigų neperduodančių dokumentų į valstybės archyvus, dokumentų valdymo organizavimą pagal teisės aktų nuostatas, derina jų apskaitos dokumentus.
- teikia ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams metodinę pagalbą dokumentų rengimo, įforminimo ir archyvavimo klausimais;
- pagal kompetenciją rengia ministerijos raštus;
- vykdo kitus skyriaus vedėjo, kultūros viceministrų, ministerijos kanclerio ir kultūros ministro su skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kultūros ministerijos strateginiai veiklos tikslai.