Pareigų aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas atliekas šias darbo funkcijas:

  • teikia informaciją valstybės institucijoms, įstaigoms ir organizacijoms, ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau - darbuotojai) dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos, perdavimo valstybės archyvams bei saugojimo klausimais;
  • vadovaudamasis teisės aktais reglamentuojančiais archyvų fondo sudėtį, organizavimą, saugojimą ir naudojimą, raštvedybą, dokumentų rengimą ir jų įforminimą, tvarko ministerijos archyvą;
  • esant poreikiui organizuoja Dokumentų ekspertų komisijos darbą;
  • organizuoja siunčiamos ir gaunamos korespondencijos tvarkymą, apskaitą ir paskirstymą ministerijoje;
  • priima iš ministerijos lankytojų korespondenciją ir paskirsto ją ministerijos padaliniams;
  • savo kompetencijos ribose suteikia informaciją ministerijos lankytojams;
  • rengia ministerijos dokumentacijos planą, Ministerijos dokumentų registrų sąrašą,  nuolat ir ilgai saugomų bylų apyrašus bei jų tęsinius, sudaro naikinti atrinktų bylų ir dokumentų aktus ir duomenis įkelia į Elektroninę archyvų informacinę sistemą (EAĮS), kontroliuoja Dokumentacijos plano taikymą formuojant bylas struktūriniuose padaliniuose, teikia metodinę pagalbą ministerijos valstybės tarnautojams bylų formavimo klausimais;
  • formuoja susirašinėjimo su Lietuvos Respublikos Prezidentūra, Lietuvos Respublikos Seimu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybe bylas bei rengia jas archyviniam saugojimui;
  • tvarko individualius ministro ir ministerijos kanclerio teisės aktus (įsakymai, potvarkiai, įgaliojimai), pildo registrus, formuoja bylas ir rengia jas archyviniam saugojimui;
  • prižiūri, kaip ministerijoje laikomasi dokumentų rengimo, įforminimo ir archyvavimo reikalavimų ir informuoja apie pažeidimus skyriaus vedėją bei ministerijos vadovybę;
  • savo kompetencijos ribose teikia informaciją apie gautus ar siųstus raštus, archyve suranda reikiamus dokumentus ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams;
  • rengia ir išduoda juridinį faktą patvirtinančias pažymas pagal fizinių ir juridinių asmenų užklausimus;
  • rengia pažymas apie ministerijos veiklos istoriją ir dokumentų sutvarkymą;
  • priima saugoti ministerijos nuolat bei ilgai saugomus dokumentus, organizuoja tolesnį jų naudojimą;
  • prižiūri ir kuruoja ministerijai pavaldžių įstaigų neperduodančių dokumentų į valstybės archyvus, dokumentų valdymo organizavimą pagal teisės aktų nuostatas, derina  jų apskaitos dokumentus.
  • teikia ministerijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams metodinę pagalbą dokumentų rengimo, įforminimo ir archyvavimo klausimais;
  • pagal kompetenciją rengia ministerijos raštus;
  • vykdo kitus skyriaus vedėjo, kultūros viceministrų, ministerijos kanclerio ir kultūros ministro su skyriaus veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kultūros ministerijos strateginiai veiklos tikslai.